نمایه نویسندگان

آ

  • آسوده، مریم تأثیر آموزش خرد بر استرس شغلی معلمان [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 270-253]
  • آیتی، محسن آثار و پیامدهای آموزش‌وپرورشِ سایه؛ مروری نظام‌مند [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 218-173]

ا

  • احمدی، پروین تحلیل ادراک معلمان حرفه‌ای استان یزد دربارۀ اهمیت کیفیت تدریس در نظام آموزشی مدارس [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 22-1]
  • احمدی، حسن شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر شایستگی‌های اصلی معلمان برای مدیریت استعداد مؤثر؛ مطالعۀ موردی: معلمان شهر اردبیل [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 96-73]
  • احمدی، روشن اثربخشی روش یادگیری فعال بر احساس تعلق به مدرسه و انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان دورۀ ابتدایی [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 238-219]
  • احمدی، ساناز بازنمایی‌های چندگانه در کتاب ریاضی پایه دهم نظری [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 160-141]
  • اسماعیلی، محدثه اثربخشی روش یادگیری فعال بر احساس تعلق به مدرسه و انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان دورۀ ابتدایی [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 238-219]
  • اسمعیلی ماهانی، حانیه نقش فعالیت‌های پژوهشی و یادگیری فعال در توسعه شایستگی‌های حرفه‌ای دانشجومعلمان [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 20-1]
  • اصغرنژاد، نجف بررسی رابطه اشتیاق به مدرسه و فرهنگ مدرسه با بهزیستی تحصیلی دانش‌آموزان دختر متوسطه اول و دوم شهر دهدشت [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 186-161]
  • اکبری بورنگ، محمد آثار و پیامدهای آموزش‌وپرورشِ سایه؛ مروری نظام‌مند [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 218-173]

ب

  • بادله، علیرضا مقایسه‌ی اثربخشی روش‌های تدریس بازی‌های رایانه‌ای و دست‌سازه‌ها بر یادگیری دانش‌آموزان دچار اختلال نافرمانی مقابله‌ای [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 110-91]
  • باقرپور، معصومه اثربخشی آموزش‌های روانی- تربیتی با رویکرد معنوی بر هویت ملی و خویشتن‌داری در دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 284-261]

پ

  • پاشایی، علی مفهوم آنومیِ فرهنگی ناشی از فراگیری زبان دوم [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 148-129]
  • پاشایی، محمدرضا مفهوم آنومیِ فرهنگی ناشی از فراگیری زبان دوم [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 148-129]

ت

  • توماج، عبدالجلال مقایسه‌ی اثربخشی روش‌های تدریس بازی‌های رایانه‌ای و دست‌سازه‌ها بر یادگیری دانش‌آموزان دچار اختلال نافرمانی مقابله‌ای [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 110-91]

ح

  • حجازی، اسد پیش‌بینی سلامت سازمانی مدارس از طریق رهبری تحول‌آفرین و روحیۀ کارآفرینی [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 172-149]
  • حسینی بافقی، نگار شناسایی عوامل و پیامدهای تعلل‌ورزی معلمان و بررسی ارتباط آن با هیجانات آنان: یک پژوهش کیفی [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 252-229]
  • حلمی کهنه شهری، نیره بررسی مؤلفه‌های هوش هیجانی معلمان در اجرای روش‌های تدریس در برنامه درسی دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 120-97]

خ

  • خدارحمی، مریم بررسی عامل بازدارنده اخلاق حرفه‌ای معلمان در فرایند یاددهی - یادگیری، از دیدگاه دانش‌آموزان دبیرستانی پسر شهر تهران سال تحصیلی 1399-1400 [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 228-211]
  • خضری، فاطمه شناسایی عوامل و پیامدهای تعلل‌ورزی معلمان و بررسی ارتباط آن با هیجانات آنان: یک پژوهش کیفی [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 252-229]

ر

  • رامشت، شهرام بررسی شخصیت‌های حاصل از عدم شکل‌گیری صحیح چرخه ظاهر و باطن در تربیت دینی بر اساس اندیشه شهید مطهری [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 205-187]
  • رشیدی لمراسکی، سمیه اثربخشی آموزش‌های روانی- تربیتی با رویکرد معنوی بر هویت ملی و خویشتن‌داری در دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 284-261]

س

  • سالاری، مصطفی بررسی عامل بازدارنده اخلاق حرفه‌ای معلمان در فرایند یاددهی - یادگیری، از دیدگاه دانش‌آموزان دبیرستانی پسر شهر تهران سال تحصیلی 1399-1400 [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 228-211]
  • سبزه، بتول اثربخشی اجرای حرکات هماهنگ دودستی بر خلاقیت دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 71-51]
  • سلگی، زهرا تدوین مدل ساختاری اهمال‌کاری و ذهن‌آگاهی با تأکید بر نقش میانجی توانایی‌های شناختی دانش‌آموزان مقطع دوم متوسطۀ شهر کرمانشاه در سال 1401 [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 128-111]
  • سمیعی، دوست محمد شناسایی مؤلفه‌های دانش فناوری موردنیاز نومعلمان جهت کاربست آن در فرایند تدریس [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 42-21]
  • سورگی، فائزه آثار و پیامدهای آموزش‌وپرورشِ سایه؛ مروری نظام‌مند [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 218-173]

ش

  • شکوهی فرد، حسین آثار و پیامدهای آموزش‌وپرورشِ سایه؛ مروری نظام‌مند [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 218-173]

ص

  • صداقت‌زاده، میثم بررسی شخصیت‌های حاصل از عدم شکل‌گیری صحیح چرخه ظاهر و باطن در تربیت دینی بر اساس اندیشه شهید مطهری [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 205-187]
  • صدیقی، مسعود شناسایی عوامل و پیامدهای تعلل‌ورزی معلمان و بررسی ارتباط آن با هیجانات آنان: یک پژوهش کیفی [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 252-229]

ط

  • طالبی، زری تعیین رابطۀ برنامۀ درسی پنهان با مسئولیت‌پذیری اجتماعی دانش‌آموزان مدارس متوسطه [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 50-23]

ع

  • عزیزی، یعقوب بررسی عامل بازدارنده اخلاق حرفه‌ای معلمان در فرایند یاددهی - یادگیری، از دیدگاه دانش‌آموزان دبیرستانی پسر شهر تهران سال تحصیلی 1399-1400 [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 228-211]
  • عصاره، علیرضا اثربخشی روش یادگیری فعال بر احساس تعلق به مدرسه و انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان دورۀ ابتدایی [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 238-219]

ف

  • فرج الهی مقدم، حمزه پیش‌بینی سلامت سازمانی مدارس از طریق رهبری تحول‌آفرین و روحیۀ کارآفرینی [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 172-149]

ق

  • قیطاسی، سپیده تدوین مدل ساختاری اهمال‌کاری و ذهن‌آگاهی با تأکید بر نقش میانجی توانایی‌های شناختی دانش‌آموزان مقطع دوم متوسطۀ شهر کرمانشاه در سال 1401 [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 128-111]

ک

  • کامیابی، شریف شناسایی مؤلفه‌های دانش فناوری موردنیاز نومعلمان جهت کاربست آن در فرایند تدریس [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 42-21]
  • کردنوقابی، رسول تأثیر آموزش خرد بر استرس شغلی معلمان [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 270-253]
  • کریمی، محمد پیش‌بینی سلامت سازمانی مدارس از طریق رهبری تحول‌آفرین و روحیۀ کارآفرینی [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 172-149]

گ

  • گلستانه، مهشید تحلیلی بر اثربخشی و چالش‌های آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان، طی دوران کرونا و ارائه راهکارهای مناسب (موردمطالعه: دانشجومعلمان رشته‌های علوم پایه) [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 72-43]

م

  • مبارکی، حمیده تعیین رابطۀ برنامۀ درسی پنهان با مسئولیت‌پذیری اجتماعی دانش‌آموزان مدارس متوسطه [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 50-23]
  • محمدی، محمود واکاوی ادراکات دانش‌آموختگان دانشگاه فرهنگیان از مسائل حرفۀ معلمی در نظام آموزش‌وپرورش [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 260-239]
  • مرآتی، علیرضا تدوین مدل ساختاری اهمال‌کاری و ذهن‌آگاهی با تأکید بر نقش میانجی توانایی‌های شناختی دانش‌آموزان مقطع دوم متوسطۀ شهر کرمانشاه در سال 1401 [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 128-111]
  • مرادی، فاطمه زهرا اثربخشی اجرای حرکات هماهنگ دودستی بر خلاقیت دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 71-51]
  • مسعودیان، پریسا بررسی رابطه اشتیاق به مدرسه و فرهنگ مدرسه با بهزیستی تحصیلی دانش‌آموزان دختر متوسطه اول و دوم شهر دهدشت [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 186-161]
  • مصدق، هادی تعیین رابطۀ برنامۀ درسی پنهان با مسئولیت‌پذیری اجتماعی دانش‌آموزان مدارس متوسطه [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 50-23]
  • مطهری نژاد، حسین نقش فعالیت‌های پژوهشی و یادگیری فعال در توسعه شایستگی‌های حرفه‌ای دانشجومعلمان [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 20-1]
  • معصومی نژاد، رضا بررسی مؤلفه‌های هوش هیجانی معلمان در اجرای روش‌های تدریس در برنامه درسی دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 120-97]
  • مهدوی، فاطمه السادات نقش فعالیت‌های پژوهشی و یادگیری فعال در توسعه شایستگی‌های حرفه‌ای دانشجومعلمان [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 20-1]
  • موسوی، ستاره بررسی ارتباط بین ابعاد برنامه درسی پنهان و پرورش هویت ملی و روحیه میهن‌پرستی دانش‌آموزان شهر اصفهان [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 140-121]
  • موسوی، سیدمحسن تحلیلی بر اثربخشی و چالش‌های آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان، طی دوران کرونا و ارائه راهکارهای مناسب (موردمطالعه: دانشجومعلمان رشته‌های علوم پایه) [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 72-43]
  • موسویان زاده، عالم بررسی رابطه اشتیاق به مدرسه و فرهنگ مدرسه با بهزیستی تحصیلی دانش‌آموزان دختر متوسطه اول و دوم شهر دهدشت [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 186-161]
  • موسوی میرکلائی، سید مهدی مفهوم آنومیِ فرهنگی ناشی از فراگیری زبان دوم [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 148-129]
  • مولایی، سیمین شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های جذب اعضای هیئت‌علمی؛ موردمطالعه؛ نظام آموزش عالی تربیت‌معلم [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 87-78]
  • مولایی تیرآبادی، فاطمه مقایسه‌ی اثربخشی روش‌های تدریس بازی‌های رایانه‌ای و دست‌سازه‌ها بر یادگیری دانش‌آموزان دچار اختلال نافرمانی مقابله‌ای [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 110-91]
  • میررحیمی، مهدیه السادات تحلیل ادراک معلمان حرفه‌ای استان یزد دربارۀ اهمیت کیفیت تدریس در نظام آموزشی مدارس [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 22-1]

ن

  • نجفی، مینا بررسی مؤلفه‌های هوش هیجانی معلمان در اجرای روش‌های تدریس در برنامه درسی دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 120-97]
  • نیکخواه، محمد تحلیلی بر اثربخشی و چالش‌های آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان، طی دوران کرونا و ارائه راهکارهای مناسب (موردمطالعه: دانشجومعلمان رشته‌های علوم پایه) [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 72-43]

ی

  • یافتیان، نرگس بازنمایی‌های چندگانه در کتاب ریاضی پایه دهم نظری [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 160-141]