آ
-
آسوده، مریم
تأثیر آموزش خرد بر استرس شغلی معلمان [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 270-253]
-
آیتی، محسن
آثار و پیامدهای آموزشوپرورشِ سایه؛ مروری نظاممند [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 218-173]
ا
-
احمدی، پروین
تحلیل ادراک معلمان حرفهای استان یزد دربارۀ اهمیت کیفیت تدریس در نظام آموزشی مدارس [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 22-1]
-
احمدی، حسن
شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر شایستگیهای اصلی معلمان برای مدیریت استعداد مؤثر؛ مطالعۀ موردی: معلمان شهر اردبیل [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 96-73]
-
احمدی، روشن
اثربخشی روش یادگیری فعال بر احساس تعلق به مدرسه و انگیزش تحصیلی دانشآموزان دورۀ ابتدایی [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 238-219]
-
احمدی، ساناز
بازنماییهای چندگانه در کتاب ریاضی پایه دهم نظری [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 160-141]
-
اسماعیلی، محدثه
اثربخشی روش یادگیری فعال بر احساس تعلق به مدرسه و انگیزش تحصیلی دانشآموزان دورۀ ابتدایی [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 238-219]
-
اسمعیلی ماهانی، حانیه
نقش فعالیتهای پژوهشی و یادگیری فعال در توسعه شایستگیهای حرفهای دانشجومعلمان [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 20-1]
-
اصغرنژاد، نجف
بررسی رابطه اشتیاق به مدرسه و فرهنگ مدرسه با بهزیستی تحصیلی دانشآموزان دختر متوسطه اول و دوم شهر دهدشت [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 186-161]
-
اکبری بورنگ، محمد
آثار و پیامدهای آموزشوپرورشِ سایه؛ مروری نظاممند [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 218-173]
ب
-
بادله، علیرضا
مقایسهی اثربخشی روشهای تدریس بازیهای رایانهای و دستسازهها بر یادگیری دانشآموزان دچار اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 110-91]
-
باقرپور، معصومه
اثربخشی آموزشهای روانی- تربیتی با رویکرد معنوی بر هویت ملی و خویشتنداری در دانشآموزان [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 284-261]
پ
-
پاشایی، علی
مفهوم آنومیِ فرهنگی ناشی از فراگیری زبان دوم [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 148-129]
-
پاشایی، محمدرضا
مفهوم آنومیِ فرهنگی ناشی از فراگیری زبان دوم [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 148-129]
ت
-
توماج، عبدالجلال
مقایسهی اثربخشی روشهای تدریس بازیهای رایانهای و دستسازهها بر یادگیری دانشآموزان دچار اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 110-91]
ح
-
حجازی، اسد
پیشبینی سلامت سازمانی مدارس از طریق رهبری تحولآفرین و روحیۀ کارآفرینی [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 172-149]
-
حسینی بافقی، نگار
شناسایی عوامل و پیامدهای تعللورزی معلمان و بررسی ارتباط آن با هیجانات آنان: یک پژوهش کیفی [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 252-229]
-
حلمی کهنه شهری، نیره
بررسی مؤلفههای هوش هیجانی معلمان در اجرای روشهای تدریس در برنامه درسی دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 120-97]
خ
-
خدارحمی، مریم
بررسی عامل بازدارنده اخلاق حرفهای معلمان در فرایند یاددهی - یادگیری، از دیدگاه دانشآموزان دبیرستانی پسر شهر تهران سال تحصیلی 1399-1400 [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 228-211]
-
خضری، فاطمه
شناسایی عوامل و پیامدهای تعللورزی معلمان و بررسی ارتباط آن با هیجانات آنان: یک پژوهش کیفی [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 252-229]
ر
-
رامشت، شهرام
بررسی شخصیتهای حاصل از عدم شکلگیری صحیح چرخه ظاهر و باطن در تربیت دینی بر اساس اندیشه شهید مطهری [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 205-187]
-
رشیدی لمراسکی، سمیه
اثربخشی آموزشهای روانی- تربیتی با رویکرد معنوی بر هویت ملی و خویشتنداری در دانشآموزان [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 284-261]
س
-
سالاری، مصطفی
بررسی عامل بازدارنده اخلاق حرفهای معلمان در فرایند یاددهی - یادگیری، از دیدگاه دانشآموزان دبیرستانی پسر شهر تهران سال تحصیلی 1399-1400 [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 228-211]
-
سبزه، بتول
اثربخشی اجرای حرکات هماهنگ دودستی بر خلاقیت دانشآموزان ابتدایی [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 71-51]
-
سلگی، زهرا
تدوین مدل ساختاری اهمالکاری و ذهنآگاهی با تأکید بر نقش میانجی تواناییهای شناختی دانشآموزان مقطع دوم متوسطۀ شهر کرمانشاه در سال 1401 [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 128-111]
-
سمیعی، دوست محمد
شناسایی مؤلفههای دانش فناوری موردنیاز نومعلمان جهت کاربست آن در فرایند تدریس [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 42-21]
-
سورگی، فائزه
آثار و پیامدهای آموزشوپرورشِ سایه؛ مروری نظاممند [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 218-173]
ش
-
شکوهی فرد، حسین
آثار و پیامدهای آموزشوپرورشِ سایه؛ مروری نظاممند [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 218-173]
ص
-
صداقتزاده، میثم
بررسی شخصیتهای حاصل از عدم شکلگیری صحیح چرخه ظاهر و باطن در تربیت دینی بر اساس اندیشه شهید مطهری [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 205-187]
-
صدیقی، مسعود
شناسایی عوامل و پیامدهای تعللورزی معلمان و بررسی ارتباط آن با هیجانات آنان: یک پژوهش کیفی [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 252-229]
ط
-
طالبی، زری
تعیین رابطۀ برنامۀ درسی پنهان با مسئولیتپذیری اجتماعی دانشآموزان مدارس متوسطه [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 50-23]
ع
-
عزیزی، یعقوب
بررسی عامل بازدارنده اخلاق حرفهای معلمان در فرایند یاددهی - یادگیری، از دیدگاه دانشآموزان دبیرستانی پسر شهر تهران سال تحصیلی 1399-1400 [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 228-211]
-
عصاره، علیرضا
اثربخشی روش یادگیری فعال بر احساس تعلق به مدرسه و انگیزش تحصیلی دانشآموزان دورۀ ابتدایی [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 238-219]
ف
-
فرج الهی مقدم، حمزه
پیشبینی سلامت سازمانی مدارس از طریق رهبری تحولآفرین و روحیۀ کارآفرینی [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 172-149]
ق
-
قیطاسی، سپیده
تدوین مدل ساختاری اهمالکاری و ذهنآگاهی با تأکید بر نقش میانجی تواناییهای شناختی دانشآموزان مقطع دوم متوسطۀ شهر کرمانشاه در سال 1401 [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 128-111]
ک
-
کامیابی، شریف
شناسایی مؤلفههای دانش فناوری موردنیاز نومعلمان جهت کاربست آن در فرایند تدریس [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 42-21]
-
کردنوقابی، رسول
تأثیر آموزش خرد بر استرس شغلی معلمان [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 270-253]
-
کریمی، محمد
پیشبینی سلامت سازمانی مدارس از طریق رهبری تحولآفرین و روحیۀ کارآفرینی [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 172-149]
گ
-
گلستانه، مهشید
تحلیلی بر اثربخشی و چالشهای آموزشهای الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان، طی دوران کرونا و ارائه راهکارهای مناسب (موردمطالعه: دانشجومعلمان رشتههای علوم پایه) [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 72-43]
م
-
مبارکی، حمیده
تعیین رابطۀ برنامۀ درسی پنهان با مسئولیتپذیری اجتماعی دانشآموزان مدارس متوسطه [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 50-23]
-
محمدی، محمود
واکاوی ادراکات دانشآموختگان دانشگاه فرهنگیان از مسائل حرفۀ معلمی در نظام آموزشوپرورش [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 260-239]
-
مرآتی، علیرضا
تدوین مدل ساختاری اهمالکاری و ذهنآگاهی با تأکید بر نقش میانجی تواناییهای شناختی دانشآموزان مقطع دوم متوسطۀ شهر کرمانشاه در سال 1401 [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 128-111]
-
مرادی، فاطمه زهرا
اثربخشی اجرای حرکات هماهنگ دودستی بر خلاقیت دانشآموزان ابتدایی [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 71-51]
-
مسعودیان، پریسا
بررسی رابطه اشتیاق به مدرسه و فرهنگ مدرسه با بهزیستی تحصیلی دانشآموزان دختر متوسطه اول و دوم شهر دهدشت [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 186-161]
-
مصدق، هادی
تعیین رابطۀ برنامۀ درسی پنهان با مسئولیتپذیری اجتماعی دانشآموزان مدارس متوسطه [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 50-23]
-
مطهری نژاد، حسین
نقش فعالیتهای پژوهشی و یادگیری فعال در توسعه شایستگیهای حرفهای دانشجومعلمان [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 20-1]
-
معصومی نژاد، رضا
بررسی مؤلفههای هوش هیجانی معلمان در اجرای روشهای تدریس در برنامه درسی دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 120-97]
-
مهدوی، فاطمه السادات
نقش فعالیتهای پژوهشی و یادگیری فعال در توسعه شایستگیهای حرفهای دانشجومعلمان [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 20-1]
-
موسوی، ستاره
بررسی ارتباط بین ابعاد برنامه درسی پنهان و پرورش هویت ملی و روحیه میهنپرستی دانشآموزان شهر اصفهان [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 140-121]
-
موسوی، سیدمحسن
تحلیلی بر اثربخشی و چالشهای آموزشهای الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان، طی دوران کرونا و ارائه راهکارهای مناسب (موردمطالعه: دانشجومعلمان رشتههای علوم پایه) [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 72-43]
-
موسویان زاده، عالم
بررسی رابطه اشتیاق به مدرسه و فرهنگ مدرسه با بهزیستی تحصیلی دانشآموزان دختر متوسطه اول و دوم شهر دهدشت [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 186-161]
-
موسوی میرکلائی، سید مهدی
مفهوم آنومیِ فرهنگی ناشی از فراگیری زبان دوم [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 148-129]
-
مولایی، سیمین
شناسایی ابعاد و مؤلفههای جذب اعضای هیئتعلمی؛ موردمطالعه؛ نظام آموزش عالی تربیتمعلم [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 87-78]
-
مولایی تیرآبادی، فاطمه
مقایسهی اثربخشی روشهای تدریس بازیهای رایانهای و دستسازهها بر یادگیری دانشآموزان دچار اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 110-91]
-
میررحیمی، مهدیه السادات
تحلیل ادراک معلمان حرفهای استان یزد دربارۀ اهمیت کیفیت تدریس در نظام آموزشی مدارس [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 22-1]
ن
-
نجفی، مینا
بررسی مؤلفههای هوش هیجانی معلمان در اجرای روشهای تدریس در برنامه درسی دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 120-97]
-
نیکخواه، محمد
تحلیلی بر اثربخشی و چالشهای آموزشهای الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان، طی دوران کرونا و ارائه راهکارهای مناسب (موردمطالعه: دانشجومعلمان رشتههای علوم پایه) [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 72-43]
ی
-
یافتیان، نرگس
بازنماییهای چندگانه در کتاب ریاضی پایه دهم نظری [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 160-141]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد